Deklaracja dostępności Urzędu Gminy w Dydni
Urząd Gminy w Dydni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Gminy w Dydni.
Data publikacji strony internetowej: 2004-03-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-06-15
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- załączniki w postaci skanów dokumentów np w formacie .pdf, .jpg nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-26
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny. Na podstawie sprawdzenia na stronie Tingtun Checker strona jest zgodna z wymaganiami na 95%. Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Edyta Kuczma, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: +48 13 430 81 21. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich .
Dostępność architektoniczna
1. Wejście główne do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd).
2. W Urzędzie nie ma wind.
3. Na poziomie parteru wejścia do toalet i same toalety dostosowane s,ą dla osób niepełnosprawnych.
4. W budynku Urzędu brak jest dostosowań takich jak pochylnie, platformy, informacja głosowa, pętle indukcyjne.
5. Przed budynkiem wydzielone miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
6. Urząd dopuszcza prawo wstępu z psem asystującym.
7. Brak możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.