Misją Urzędu Gminy w Dydni jest jak najlepsze realizowanie zasad samorządności lokalnej, ukierunkowane na stałe podnoszenie poziomu życia mieszkańców, a w szczególności świadczenie usług administracyjnych jak najwyższej jakości oraz realizacja i wspieranie działań na rzecz rozwoju gminy.
Powyższą misję chcemy osiągnąć realizując poniższe cele:
-
Umacnianie roli Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną.
-
Załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach.
-
Tworzenie pozytywnego i przyjaznego wizerunku Urzędu.
-
Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych.
-
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji i w kontaktach z otoczeniem.
-
Podnoszenie świadomości o służebnej roli organizacji oraz uzupełnienie i doskonalenie kwalifikacji oraz umiejętności pracowników.
-
Stałe uwzględnianie w pracy organizacji oczekiwań i wniosków klientów.
-
Prowadzenie stałego monitoringu procesów, identyfikowanie obszarów wymagających poprawy i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
-
Wykonywanie zadań przyjętych w strategiach dotyczących rozwoju gminy.
-
Rozwój informatyzacji Urzędu Gminy.
Władze gminy zapewnią odpowiednie niezbędne środki do utrzymania ustanowionego Systemu Zarządzania Jakością i realizacji polityki jakości, a ich skuteczne wykorzystanie będzie wynikiem współdziałania pracowników Urzędu na wszystkich szczeblach organizacyjnych.