Głównej zawartości

I.             Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie stronie internetowej              www.gminadydnia.pl;

II.            Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Dydnia - pok. nr  106 – w godz. 715 - 1500 - tel. kontaktowy: (013) 430-81-53 lub (013) 430-81-54.

III.            Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego  na zadanie pn: Remont drogi gminnej nr G 17360 R Witryłów - Łodzina, prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na      podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

1.        Rodzaj zamówienia :   roboty budowlane – kod CPV - 45000000-7.
2.         Przedmiot zamówienia:
2.1.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

Załącznik Nr 1 do SIWZ          Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 2 do SIWZ          Przedmiar robót

Załącznik Nr 3 do SIWZ         Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego (bez uwag).

IV.1.        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,  którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy pzp, tj.:

IV.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia  działalności lub czynności;

IV.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)        wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej  dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).

b)       Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu  zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;

c)        Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

IV.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.  posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

IV.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

IV.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

IV.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
 
IV.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

IV.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których (wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz      Załącznik Nr 6 do  SIW)Z.

IV.4.1.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej                działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1)       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)       Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

IV.4.2.          W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

1)       Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania  (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ).

(Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.)

2)   wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby) doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór  stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ);

 (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

IV.4.3.     W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

1)        informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

1)       polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

2)       Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

IV.5.. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia  (wzór stanowi Załącznik nr  10 do SIWZ).

VI.  Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

VII.  Termin wykonania zamówienia:  Data rozpoczęcia 01/09/2008 r. i zakończenia 30/09/2008 r. .

VIII.  W a d i u m :    - nie występuje      

IX.  Kryteria oceny ofert:

                                                               - cena oferty     -   100   %

X. Ofertę (wzór stanowi  załącznik nr 7  do siwz wraz z załącznikami)  do udziału w przetargu należy złożyć w Urzędzie Gminy Dydnia - pok. Nr 102 - najpóźniej do godz. 1000,  dnia  05/08/2008 r..

XI.           Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

XII.         Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

XIII.        Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV.        Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji       elektronicznej.

XV.         OTWARCIE kopert z ofertami nastąpi w dniu 05.08.2008 r. o godz. 1015  w pok. nr 6.


Dydnia, dnia  11/07/2008  r..     
 

Załączniki:

SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik 9
Załącznik 10
Załącznik 11
Załącznik 12

 

0
0
0
s2sdefault